חלק בלתי נפרד מההוויה האנושית

סכסוכי ירושה הם חלק בלתי נפרד מההוויה האנושית. זוהי כמובן מציאות מצערת, אולם אי אפשר להתעלם מהעובדה הזו. בכל סכסוך בין יורשים מעורבים יצרים, רגשות, משקעים (כולל כאלה של עשרות שנים) וכמובן נכסים שעשויים להסתכם במיליוני שקלים. ניתן לפתור בעזרת עורך דין סכסוכי ירושה מבלי לשלם מחיר יקר מדי, והמפתח לכך הוא באופן טבעי זהות איש המקצוע שבו נעזרים. במשרד עורכי דין ונוטריון  טל פרי ושות' כבר טיפלו בהצלחה במגוון רחב של סכסוכים בין יורשים, בשלל דרכים ותמיד ביעילות מרבית.

איך פותר עורך דין סכסוכי ירושה?

* מיפוי האפשרויות – השלב הראשון בדרך לפתרון סכסוך בין יורשים הוא סקירת כל האפשרויות הקיימות ומיפוי היתרונות והחסרונות של כל אופציה. כשהאדם מודע באופן חד וברור לאופציות הרלוונטיות עבורו, ולהשלכות של כל תרחיש, ניתן לקבל את ההחלטות הנכונות.

* יצירת מצב win-win – גיבוש הסכם בין יורשים הוא דרך אפקטיבית מאוד למנוע סכסוך ובמקביל גם להימנע מהליכים משפטיים ממושכים. על-מנת לגבש הסכם כזה נדרש שיתוף פעולה מצד כל היורשים ולכן עורך דין מיומן יוביל למצב של win-win, כך שלכולם תהיה מוטיבציה לחתום על ההסכם.

* הגשת התנגדויות – התנגדות לצו קיום צוואה או לצו ירושה, על-מנת למנוע פגיעה בזכויות שלכם ולסלול את הנתיב לחלוקה הוגנת ונכונה של העיזבון.

קשב מלא ונחישות מרבית

הבסיס לטיפול יעיל בסכסוך בין יורשים הוא קשב מלא. כשעורך הדין קשוב למי שפונה אליו לעזרה, הוא מקבל תמונת מצב מלאה ועל בסיס המידע והדגשים הספציפיים הוא יכול לגבש אסטרטגיה אופטימלית. בשלב הבא פותר עורך דין סכסוכי ירושה באמצעות הכלים המשפטיים המתאימים לסיטואציה, כשהוא מביא לידי ביטוי יכולות תקשורתיות גבוהות, יכולת מוכחת לנהל משא ומתן אפקטיבי ובמידת הצורך גם חשיבה מחוץ לקופסה כדי להצליח למצוא מענה לכל מוקש בדרך. במשרד עורכי דין ונוטריון טל פרי ושות' הצטבר כאמור ניסיון מגוון בתחום. מאפיין נוסף של השירות, הן במשרד בתל אביב והן במשרד בבאר שבע, הוא זמינות גבוהה ולצידה גם נחישות. שילוב כל האיכויות הנ"ל מוביל לתוצאות הרצויות, הן לגבי שמירה על האינטרסים החיוניים עבורכם והן לגבי פתרון הסכסוך.

חלק בלתי נפרד מההוויה האנושית

השאירו פרטים:

מעל עשור של ניסיון בדיני משפחה
מעל 90 אחוז נצחונות בתיקים
רגישות לצד מומחיות
התמחות בתיקי גירושין וצוואות מורכבים
יחס חם ואישי לכל לקוח
הקפדה על דיסקרטיות מוחלטת

עוד בנושא

עורך דין מזונות
עורך דין מזונות

משרד עורכי דין מוביל לענייני גירושין ומזונות ילדים עם פתרונות יצירתיים שטובת הילד היא במעלה ראשונה. עורך דין דיני מזונות בתהליך של גירושין, דנים בסוגיות

קרא עוד »
עורך דין צוואות
עורך דין צוואות

משרד עורכי דין טל פרי מביא עימו ידע ובקיאות בניסוח צוואות, ניהול צווי ירושה, התנגדות לצוואות, וקיום צוואה. כמעט כולם מכירים את המונח צוואה, אך

קרא עוד »
דילוג לתוכן