נושאים משפטיים בענייני ירושה

ירושות וצוואות מייצרות במקרים רבים מצבים מורכבים. כל אחד מאיתנו שמע לפחות על סכסוך אחד סביב ירושה, וכידוע התוצאות עלולות להיות קשות לרבות נזקים בלתי הפיכים ומשקעים שנשארים במשך שנים. בכל מצב כזה חשוב לפנות מוקדם ככל האפשר אל עו"ד ירושה מומלץ, ולכן קודם כל חשוב כדאי להבין מה בעצם הופך עורך דין בתחום למומלץ. משרד עורכי דין טל פרי ושות' פועל בתחום זה כבר למעלה מעשור ויכול להציג רשימת הישגים משפטיים ארוכה ומגוונת.

מה מאפיין עו"ד ירושה מומלץ?

* תשומת לב מלאה לכל פרט ופרט – כל שירות בתחום הירושות, בין אם מדובר על עריכת צוואה, גיבוש הסכם בין יורשים, ניהול עיזבון, התנגדות למתן צו ירושה ועוד, מחייב יסודיות ותשומת לב מלאה לכל פרט ופרט.

* זמינות גבוהה – חלק מהשירותים שמספק עורך דין בתחום הירושה מחייב פעולה מידית. כך למשל התנגדות למתן צו קיום צוואה חייבת להיות מוגשת בתוך 14 ימים ממועד פרסום ההודעה על כוונת רשם הירושות להנפיק צו שכזה.

* שקיפות – החוק מקנה לכל אדם זכויות שונות בהקשר של ירושות וצוואות, ובהתאם קיימים לא מעט כלים משפטיים למימוש הזכויות. יחד עם זאת יש כמובן גם מגבלות, וחשוב מאוד להבהיר מראש מה ניתן להשיג וגם מה אינו אפשרי.

* רגישות – גם יחסים בתוך המשפחה וגם המוות הם נושאים שמעוררים רגשות רבים, ולכן נדרשים טיפול רגיש ותשומת לב גם להיבט זה.

בקיאות מקצועית נרחבת

עוד איכות חיונית עבור עו"ד ירושה מומלץ היא באופן טבעי בקיאות מקצועית נרחבת. במשרד עורכי דין ונוטריון טל פרי ושות' העזרה המושטת לכל אדם מבוססת קודם כל על קשב מלא על-מנת להבין את הנסיבות, הדגשים, החששות והרצונות. לאחר מכן מגובשת אסטרטגיה מדויקת, זו שתוביל לתוצאות הרצויות בזמן קצר ככל האפשר ובהתאם לאפשרויות הקבועות בחוקים ובתקנות. עו"ד טל פרי עוסק בדיני צוואות וירושות למעלה מעשור, וידוע ביכולת שלו לבצע את הפעולות הנכונות באופן יעיל, הן מול גורמים אחרים הקשורים לעיזבון והן מול הערכאות השיפוטיות שעשויות להיות מעורבות.

נושאים משפטיים בענייני ירושה

השאירו פרטים:

מעל עשור של ניסיון בדיני משפחה
מעל 90 אחוז נצחונות בתיקים
רגישות לצד מומחיות
התמחות בתיקי גירושין וצוואות מורכבים
יחס חם ואישי לכל לקוח
הקפדה על דיסקרטיות מוחלטת

עוד בנושא

עורך דין מזונות
עורך דין מזונות

משרד עורכי דין מוביל לענייני גירושין ומזונות ילדים עם פתרונות יצירתיים שטובת הילד היא במעלה ראשונה. עורך דין דיני מזונות בתהליך של גירושין, דנים בסוגיות

קרא עוד »
עורך דין צוואות
עורך דין צוואות

משרד עורכי דין טל פרי מביא עימו ידע ובקיאות בניסוח צוואות, ניהול צווי ירושה, התנגדות לצוואות, וקיום צוואה. כמעט כולם מכירים את המונח צוואה, אך

קרא עוד »
דילוג לתוכן