03-635-9687

עורך דין לענייני ירושה

סכסוכים סביב ירושות הם תופעה נפוצה למדי. כל סכסוך כזה עלול להסלים, ולגרום נזקים משמעותיים. בנוסף חלוקה של עיזבון באופן מוטה, למשל כזה שכולל מי שאינם זכאים באמת להיות יורשים, עלול לפגוע בכם מבחינה כלכלית. בכל מצב כזה כדאי לפנות בהקדם האפשרי אל עורך דין לענייני ירושה על-מנת שיבחן את המצב ויפעל למענכם. זהו אחד מתחומי המומחיות של משרד עורכי דין ונוטריון טל פרי ושות'.

השירותים שמספק עורך דין לענייני ירושה

* בקשה לקבלת צו ירושה – בקשה שניתן לצרף אליה גם בקשה לרישום זכויות יורשים בטאבו וכך לייעל את התהליך ולאפשר את מימוש העיזבון בפרק זמן קצר ככל האפשר.

* התנגדות למתן צו ירושה – פעולה שניתן לבצע כל עוד לא ניתן הצו ובתוך 14 ימים ממועד פרסום ההודעה על כך שהתקבלה בקשה למתן צו ירושה. ההתנגדות חייבת להיות מנומקת ועורך דין מומחה בתחום יוכל לחוות את דעתו לגבי ההיתכנות של המהלך.

* בקשה לביטול צו ירושה – גם לאחר שהוצא צו ירושה, ניתן לפעול ולא לאפשר את מימושו (כשיש לכך הצדקה, כמובן). הפעולה הנדרשת היא בקשה לביטולו של הצו, וכמו כן נדרשת חתימה על תצהיר (בפני עורך דין) – תצהיר שתומך בעובדות המופיעות בבקשה.

* גיבוש הסכם בין יורשים – ישנם מקרים שבהם חלוקת ירושה בהתאם לצו ירושה, או אפילו לפי צוואה, אינה האופציה הטובה ביותר עבור היורשים. למשל, עקב שיקולי מיסוי. במקרים אלה ניתן לערוך הסכם ואם כל היורשים יחתמו עליו הוא זה שיקבע כיצד יחולק העיזבון.

בקיאות מעמיקה וזמינות מרבית

עורך דין לענייני ירושה חייב קודם כל להיות בעל בקיאות מעמיקה בחוק הירושה, על כל אחד ואחד מסעיפי החוק. בנוסף נדרשת היכרות עם הנהלים ואופן ההתנהלות של הרשם לענייני ירושה, ועוד דגש חשוב הוא זמינות גבוהה כדי שהפעולה תתבצע באופן מידי, לפני שנגרמים נזקים בלתי הפיכים. משרד עורכי דין ונוטריון טל פרי ושות' הינו משרד בעל ותק רב שכבר רשם הצלחות רבות בכל סוגי הפעולות הקשורות לצו ירושה והתנגדויות לקיום צוואה . השירות ניתן בסניפי המשרד, בתל אביב , נתניה ובבאר שבע.

עורך דין ירושה

קרבות ירושה עלולים לפרק גם משפחות מלוכדות וחמות, ולא פחות מכך הן עלולות לגרום נזקים כספיים חמורים לקרוביו של אדם שהלך לעולמו. חשוב להדגיש כי נזקים כאלה ייתכנו גם כשיש צוואה וגם כשאין, כלומר כשחוק הירושה קובע את אופן חלוקת העיזבון. עורך דין ירושה מיומן יודע כיצד לסייע למי שרואים עצמם נפגעים מצו קיום צוואה או צו ירושה. זהו אחד השירותים שמספק משרד עורכי דין ונוטריון פרי ושות' כבר למעלה מעשור, ובהתאם איכות הפתרון שמוצע לכל בעיה.

* צוואה מדויקת והוגנת – ברוב המקרים קל יותר למנוע מראש היווצרות בעיה מאשר לפתור אותה לאחר שכבר נוצרה. גם במקרה של סכסוך בין יורשים אחת הדרכים האפקטיביות למנוע אותו היא לערוך צוואה מדויקת, הוגנת וכמובן כזו שעומדת בכל כללי החוק. כשיש צוואה אשר עונה לכל הקריטריונים האלה, הסיכוי לסכסוך בין יורשים פוחת משמעותית.

* הסכם בין יורשים – יורשים רשאים לסכם על אופן חלוקת העיזבון בלי קשר להוראות צוואה או לכללי חוק הירושה כשאין צוואה. התנאי היחיד הוא שכל היורשים מסכימים על אופן החלוקה (לחילופין יורשים רשאים להסתלק מהירושה, ולהשאיר אותה לאחרים). עורך דין בעל ניסיון בתחום הירושות והצוואות אמון על עריכת הסכמים כאלה, תוך התייחסות לכלל האינטרסים של כל היורשים.

שירות מסור ופתרונות יצירתיים

השירות של עורך דין ירושה במקרים שבהם המטרה היא מניעת סכסוך בין יורשים, מצב שכאמור עלול לגרום נזקים משמעותיים לכל המעורבים, חייב להיות גם מדויק וגם יצירתי. כלומר, מצד אחד נדרשת חשיבה יסודית ותשומת לב מלאה לכל פרט ופרט, ומצד שני גם חשיבה מחוץ לקופסה כדי להגיע לפתרונות שיספקו מענה לאינטרסים של כל הצדדים. זוהי בדיוק המומחיות של משרד עורכי דין ונוטריון פרי ושות', שכאמור צבר ניסיון רחב היקף בתחום ספציפי זה. למשרד סניפים בתל אביב , נתניה ובבאר שבע, ועוד מאפיין בולט של השירות הוא זמינות גבוהה. בנוסף מקפידים עו"ד ונוטריון פרי וצוותו על יחס אישי קשוב לכל מי שפונה לעזרתם, לצד הטיפול המקצועי.

עורך דין ירושה מומלץ

חוק הירושה, וגם תקנות הירושה שנקבעו לפיו, כוללים שורה ארוכה של כללים בנוגע לצוואות ולאופן חלוקת העיזבון כשאין צוואה תקפה. התוצאה היא תחום מורכב מאין כמותו, וכדי לממש את האינטרסים שלכם בנוגע לנכסים שהותיר אדם  אשר הלך לעולמו כדאי מאוד להיעזר באיש מקצוע מתאים. כשמחפשים עורך דין ירושה מומלץ לבחון קודם כל את הוותק ומיד לאחר מכן את מידת הזמינות. עם משרד עורכי דין ונוטריון פרי ושות' תוכלו לסמן V על שני הסעיפים הנ"ל וכך גם על מחויבות מלאה לשירות קשוב ומועיל.

המקרים שבהם מומלץ למצוא עורך דין ירושה מומלץ

* סכסוך בין יורשים – בין אם ישנה צוואה אבל ישנם גורמים שמערערים על תקפותה, ובין אם אין צוואה אבל נוצר סכסוך סביב זהות הנכללים בצו הירושה. עורך דין מנוסה ימנע מהסכסוך להתפתח למלחמה כוללת ויוביל לגיבוש הסכם שמקובל על כל הצדדים.

* עיזבון שכולל נכסים רבים – וגם כזה שיש בו נכסים בחו"ל, עסקים או נדל"ן שמייצר מורכבות. במקרים אלה מהות העזרה של עורך דין מומחה לירושות היא לאפשר את השימוש בכל נכס בזמן קצר ככל האפשר, תוך מתן מענה נכון לכל ההיבטים החוקיים והבירוקרטיים.

* חובות – כשהעיזבון כולל חובות החוק מגן על היורשים מפני הפסד סכום כסף כזה או אחר, אולם עדיין מוטל עליהם האחריות לטפל בנושא. אופציה חלופית היא הסתלקות מן הירושה, וגם צעד זה מומלץ לבצע עם עורך דין מומחה לדיני ירושה.

* יורשים קטינים או חסויים – במקרים אלה עורך הדין מופקד על הבטחת האינטרסים של מי שלא יכולים לדאוג לעצמם באופן עצמאי.

טיפול יעיל ומסור בהתאמה מלאה לנסיבות הספציפיות

כשמחפשים עורך דין ירושה מומלץ כאמור לבחון את הוותק ואת הזמינות. משרד עורכי דין ונוטריון פרי ושות' פועל מזה למעלה מעשור וחצי  בתחום הירושות והצוואות ובהתאם צבר ניסיון מגוון בכל סוגי המצבים שנוצרים ביחס לעיזבון כשאדם הולך לעולמו. עורכי הדין במשרד מחויבים לטיפול יעיל ומסור, ובפרט על התאמה מלאה לנסיבות הספציפיות כך שהאדם שפונה לעזרה יזכה לשירות הטוב ביותר האפשרי בדרך למימוש האינטרסים שלו.

עורך דין לענייני ירושה

השאירו פרטים:

מעל עשור של ניסיון בדיני משפחה
מעל 90 אחוז נצחונות בתיקים
רגישות לצד מומחיות
התמחות בתיקי גירושין וצוואות מורכבים
יחס חם ואישי לכל לקוח
הקפדה על דיסקרטיות מוחלטת

עוד בנושא

עורך דין מזונות
עורך דין מזונות

משרד עורכי דין מוביל לענייני גירושין ומזונות ילדים עם פתרונות יצירתיים שטובת הילד היא במעלה ראשונה. עורך דין דיני מזונות בתהליך של גירושין, דנים בסוגיות

קרא עוד »
עורך דין צוואות
עורך דין צוואות

משרד עורכי דין טל פרי מביא עימו ידע ובקיאות בניסוח צוואות, ניהול צווי ירושה, התנגדות לצוואות, וקיום צוואה. כמעט כולם מכירים את המונח צוואה, אך

קרא עוד »
דילוג לתוכן