03-635-9687

דיני משפחה – תחום מורכב במיוחד

דיני משפחה הם תחום מורכב במיוחד. על המורכבות המשפטית מתווספת גם המורכבות שמאפיינת מערכות יחסים משפחתיות, ובאופן כללי אינטראקציות בין בני אדם שחייהם מצטלבים אלה באלה. בהתאם עורך דין למשפחה הוא איש מקצוע שמנווט בין מהמורות שונות ונדרש להתגבר על שלל מכשולים כדי להגיע לתוצאות הרצויות ללקוחותיו. אחד המפתחות העיקריים להצלחה הוא תקשורת נכונה בין מי שפונה לעזרת עורך הדין לבין איש המקצוע. במשרד עורכי דין ונוטריון טל פרי ושות' אמונים על הובלת תהליכים מכל הסוגים בדרך הטובה ביותר על-מנת לספק תועלת אמיתית.

תקשורת עם עורך דין למשפחה – דגשים חשובים

* כנות – אמנם הסוגיות שבהן מטפל עורך דין לענייני משפחה רגישות, ולפעמים לא נעים "לכבס את הכביסה המלוכלכת בחוץ", אבל רק כנות מוחלטת מאפשרת לאיש המקצוע לספק את השירות המיטבי.

* בהירות – המלצה נוספת היא להקפיד על תקשורת בהירה. כשאתם מנסחים באופן מדויק את הרצונות שלכם, את החששות שלכם ואת האינטרסים המהותיים מבחינתכם, עורך הדין יודע מהן הציפיות שלכם מהשירות, ובהתאם יודע מה עליו לעשות כדי לעזור לכם.

* ציפיות ריאליות – מרכיב חשוב נוסף בתקשורת עם עורך דין המטפל בעניינים הקשורים לדיני משפחה – גירושין, הסכמי חיים משותפים, צוואות, ירושות ועוד – הוא ציפיות ריאליות. זוהי אחריות משותפת של עורך הדין ושלכם: עורך דין שמקפיד על יושרה מלאה לא מבטיח הבטחות שאי אפשר לקיים, ואתם מבינים מה ניתן להשיג באמצעים משפטיים וגם מה לא.

מגוון רחב של שירותים משפטיים רלוונטיים

עורך דין למשפחה מספק מגוון רחב של שירותים משפטיים רלוונטיים: עריכת הסכמים ובהם הסכם ממון, הסכם הורות משותפת והסכמי גירושין; ייעוץ מקצועי; הגשת תביעות סביב גירושין; הגשת התנגדויות למתן צו קיום צוואה או צו ירושה; סיוע בעריכת צוואות; ועוד. משרד עורכי דין ונוטריון  טל פרי ושות' צבר ניסיון רב במתן כל השירותים הנ"ל, ואחרים, ומביא לידי ביטוי בקיאות מקצועית מעמיקה בכל פעולה שהוא מבצע. דגש נוסף הוא הסברים סבלניים בגובה העיניים לכל אדם שמגיע למשרד, על-מנת שתהיה בידיו תמונת מצב מפורטת ומדויקת, וכל החלטה תתקבל רק לאחר הבנה מלאה של המצב והאפשרויות הקיימות.

דיני משפחה - תחום מורכב במיוחד

השאירו פרטים:

מעל עשור של ניסיון בדיני משפחה
מעל 90 אחוז נצחונות בתיקים
רגישות לצד מומחיות
התמחות בתיקי גירושין וצוואות מורכבים
יחס חם ואישי לכל לקוח
הקפדה על דיסקרטיות מוחלטת

עוד בנושא

עורך דין מזונות
עורך דין מזונות

משרד עורכי דין מוביל לענייני גירושין ומזונות ילדים עם פתרונות יצירתיים שטובת הילד היא במעלה ראשונה. עורך דין דיני מזונות בתהליך של גירושין, דנים בסוגיות

קרא עוד »
עורך דין צוואות
עורך דין צוואות

משרד עורכי דין טל פרי מביא עימו ידע ובקיאות בניסוח צוואות, ניהול צווי ירושה, התנגדות לצוואות, וקיום צוואה. כמעט כולם מכירים את המונח צוואה, אך

קרא עוד »
דילוג לתוכן