תחום סבוך מבחינה משפטית

מקרקעין הוא תחום סבוך מאוד מבחינה משפטית. בנוסף כל פעולה דורשת התנהלות מדויקת מול רשויות שונות ובהן לשכת רישום מקרקעין, רשות מקרקעי ישראל, רשות המיסים, רשויות מקומיות ועוד. בהתאם כדאי לשכור את שירותיו של עורך דין מקרקעין מומלץ אשר יאפשר לכם לממש כל רצון הנוגע לנדלן בראש שקט באמת. במשרד עורכי דין ונוטריון טל פרי ושות' עוסקים בתחום המקרקעין כבר למעלה מעשור, לשביעות רצונם המלאה של כל הלקוחות שפנו למשרד בעניינים שונים.

המקרים שבהם כדאי לפנות אל עורך דין מקרקעין מומלץ

* מכירת דירה או כל נכס אחר – במקרה כזה עורך דין מומחה למקרקעין מבצע את כל הפעולות הבירוקרטיות הנחוצות, מסייע במידת הצורך במשא ומתן, מוודא שהזכויות והאינטרסים שלכם נשמרים בקפידה ובפרט מעוגנים בהסכם מכר מדויק, וישנם גם מצבים שבהם עורך הדין מוביל להפחתת חבות המס.

* פירוק שיתוף במקרקעין – הליך משפטי שעשוי להתבצע במסגרת גירושין או כל מצב אחר שבו אחד השותפים בנכס מבקש לממש את חלקו. תפקידו של עורך הדין הוא להוביל את הפירוק ביעילות ולהשלים את המהלך בפרק זמן קצר ככל האפשר.

* רכישת דירה מקבלן – על-מנת לא לסכן את סכום הכסף המשמעותי שמשולם לחברה הקבלנית, חשוב מאוד להיעזר בבקיאות משפטית ספציפית של עו"ד בתחום המקרקעין לאורך כל הדרך ובפרט לפני החתימה על החוזה.

* רישום נכס שהתקבל בירושה – פעולה פורמלית שכדאי להפקיד בידי איש מקצוע כדי שתושלם ללא עיכובים מיותרים וללא טעויות.

* העברת דירה במתנה – על-מנת שהעברת דירה במתנה אכן תוכר במתנה, ותאפשר להימנע מתשלום מיסים, מומלץ קודם כל להתייעץ עם עורך דין מומחה.

שירות אחראי ומדויק

במשרד עורכי דין ונוטריון טל פרי ושות' מקפידים תמיד על שירות מקצועי ומדויק להפליא. האחריות המאפיינת את עורכי הדין במשרד, הן בסניף בתל אביב והן בסניף הבאר שבעי, מתורגמת לבדיקה מדוקדקת של כל פרט ופרט, ולביצוע כל פעולה במסגרת לוח הזמנים הרלוונטי. איכות נוספת שהופכת את משרד עו"ד ונוטריון  פרי לכתובת הנכונה לכל מי שמחפש או מחפשת עורך דין מקרקעין מומלץ היא השקיפות מלאה, והיכולת לספק הסברים ברורים בגובה העיניים גם למי שאינו מומחה למקרקעין.

תחום סבוך מבחינה משפטית

השאירו פרטים:

מעל עשור של ניסיון בדיני משפחה
מעל 90 אחוז נצחונות בתיקים
רגישות לצד מומחיות
התמחות בתיקי גירושין וצוואות מורכבים
יחס חם ואישי לכל לקוח
הקפדה על דיסקרטיות מוחלטת

עוד בנושא

עורך דין מזונות
עורך דין מזונות

משרד עורכי דין מוביל לענייני גירושין ומזונות ילדים עם פתרונות יצירתיים שטובת הילד היא במעלה ראשונה. עורך דין דיני מזונות בתהליך של גירושין, דנים בסוגיות

קרא עוד »
עורך דין צוואות
עורך דין צוואות

משרד עורכי דין טל פרי מביא עימו ידע ובקיאות בניסוח צוואות, ניהול צווי ירושה, התנגדות לצוואות, וקיום צוואה. כמעט כולם מכירים את המונח צוואה, אך

קרא עוד »
דילוג לתוכן