הסכם משפטי מיוחד

הסכם גירושין הוא הסכם מורכב מטבעו, ובהתאם נדרשת תשומת לב רבה לכל סעיף וסעיף בו: חלוקת הרכוש (לרבות קצבאות וחסכונות), זמני השהות של הילדים וגם דמי המזונות שלהם, טיפול בחובות אם ישנם, עתידה של הדירה שבה אתם מתגוררים ועוד. כשמגבשים בעזרת עורך דין הסכם גירושין מובטחת תוצאה מדויקת ומועילה, כשבאופן טבעי חשוב לבחור במומחה בתחום. עו"ד טל פרי עוסק בתחום הגירושין כבר למעלה מעשור, ובין השאר ערך הסכמי גירושין רבים ומגוונים.

למה מומלץ לגבש עם עורך דין הסכם גירושין?

* מזעור הנזק לילדים – הליך גירושין עלול לפגוע בילדים במידה ניכרת. מומחים בתחום ממליצים על תשומת לב רבה לכל ילד וילדה, ועל נקיטת צעדים שיצמצמו את הנזק. הסכם גירושין מונע הסלמה במאבק בין ההורים ומסייע להשלים את הפרידה ברוח טובה (לפחות יחסית). תקשורת חיובית בין ההורים עוזרת לילדים להתמודד עם השינוי הדרמטי.

* קיצור פרק הזמן עד להשלמת הפרידה – הסכם מדויק מונע הליכים משפטיים שעלולים להתארך, ולהסתבך. ברוב המקרים הסכם גירושין גם חוסך לכם כסף, בזכות היעדר הצורך בהליכים משפטיים.

* מקסימום שליטה – כשהליך גירושין מגיע לבית משפט לענייני משפחה או לבית דין רבני, השליטה עוברת בפועל לידי השופט/ת או הדיינים. לעומת זאת, כשמגבשים הסכם גירושין עם עורך דין מיומן, השליטה היא אצלכם בידיים.

* מניעת קונפליקטים בעתיד – הסכם מנוסח היטב ובבהירות, ושבנוסף כולל מנגנונים ליישוב חילוקי דעות בכל סוגיה שהיא, מונע קונפליקטים עתידיים ומאפשר לשמר יציבות. היציבות חיונית הן עבורכם והן עבור הילדים.

התאמה מלאה אליכם

סיבה טובה נוספת לערוך בעזרת עורך דין הסכם גירושין היא שרק כך הנוסח יהיה מותאם אליכם באופן מושלם. בשני הסניפים של משרד עורכי דין ונוטריון  טל פרי ושות', זה שבתל אביב וזה שבבאר שבע, השירות ניתן בזמינות גבוהה על-מנת לאפשר את השלמת הפרידה בזמן קצר ככל האפשר. דגש נוסף הוא תשומת לב מלאה לכל פרט ופרט, על-מנת לא להשאיר קצוות פתוחים ולמנוע כל אי הבנה עתידית או ספק ביחס לכוונת ההסכם. עריכת הסכמי גירושין במשרד עו"ד טל פרי ושות' מתבססת על קשב רגיש לשני בני הזוג, ועל יושרה מקצועית בלתי מתפשרת.

הסכם משפטי מיוחד

השאירו פרטים:

מעל עשור של ניסיון בדיני משפחה
מעל 90 אחוז נצחונות בתיקים
רגישות לצד מומחיות
התמחות בתיקי גירושין וצוואות מורכבים
יחס חם ואישי לכל לקוח
הקפדה על דיסקרטיות מוחלטת

עוד בנושא

עורך דין מזונות
עורך דין מזונות

משרד עורכי דין מוביל לענייני גירושין ומזונות ילדים עם פתרונות יצירתיים שטובת הילד היא במעלה ראשונה. עורך דין דיני מזונות בתהליך של גירושין, דנים בסוגיות

קרא עוד »
עורך דין צוואות
עורך דין צוואות

משרד עורכי דין טל פרי מביא עימו ידע ובקיאות בניסוח צוואות, ניהול צווי ירושה, התנגדות לצוואות, וקיום צוואה. כמעט כולם מכירים את המונח צוואה, אך

קרא עוד »
דילוג לתוכן