מומחה בתחום הגירושין

עורך דין מומלץ לגירושין הוא לא עוד איש מקצוע שמספק שירות טכני. עורך דין מומחה בתחום זה הוא גם אוזן קשבת, ולא פחות חשוב, בזכות הניסיון זהו גם מקור מצוין לטיפים והמלצות שכדאי מאוד ליישם. משרד עורכי דין ונוטריון טל פרי ושות' עוסק בתחום הגירושין למעלה מעשור, וכבר רשם הצלחות רבות מאוד.

טיפים חשובים של עורך דין מומלץ לגירושין

* משבר הוא תמיד גם הזדמנות – ובאופן דומה גירושין הם לא בהכרח כישלון, אלא תחנה נוספת בדרך.

* אקטיביות – הטיפ החשוב ביותר הוא לא להמתין לצעדים של הצד השני, אלא להיות אקטיביים. הובלת תהליך הגירושין משפרת את הסיכוי להיפרד בתנאים האופטימליים מבחינתכם, ומסייעת גם בחיזוק תחושת השליטה בחיים גם במציאות של אי ודאות. כחלק מכך מומלץ לפנות לעורך דין מומחה מוקדם ככל האפשר.

* עריכת צוואה – שימו לב: כל עוד הגירושין לא נכנסו לתוקף, בן/בת הזוג זכאים ל-50% מהרכוש שלכם, לפחות, אם חלילה תלכו לעולמכם. מאחר שאף אחד לא יודע מתי יסתיימו חייו, רצוי לערוך באופן מידי צוואה אשר מותאמת לנסיבות החיים החדשות.

* זהירות – כשגירושין הופכים לסכסוך מכוער, כל דבר שתגידו עלול להיות מוקלט. חובה להיות מודעים לכך ולנקוט בזהירות. רצוי להתייעץ עם עורך דין לפני כל פעולה ואפילו אמירה.

* הגנה על הילדים – אסור בשום פנים ואופן לגרור ילדים למאבקי כוחות סביב תנאי הגירושין. גם אם לכאורה ניתן להשיג רווח מסוים, התועלת הזמנית אפסית בהשוואה לנזק ארוך הטווח. עוד המלצה בהקשר של ילדים היא לשאוף לזמני שהות שוויוניים ככל האפשר.

שירות מותאם אישית לכל אדם

עורך דין מומלץ לגירושין הוא מי שיודע להתאים את השירות, כלומר את כל הצעדים המשפטיים הננקטים, למאפיינים הספציפיים של האדם שפונה אליו לעזרה. כמו כן חשוב להתאים את אופן הפעולה לנסיבות הפרידה, וזאת מפני שיש כמובן הבדלים משמעותיים בין מקרה גירושין אחד לשני. משרד עורכי דין ונוטריון  טל פרי ושות' מתנהל בהתאם לעקרונות הנ"ל, וכן מקפיד על שקיפות מלאה ומתן הסברים ברורים בגובה העיניים, כדי שכל אחד ואחת ידעו בדיוק מהן האפשרויות העומדות בפניהם לקראת הגירושין.

מומחה בתחום הגירושין

השאירו פרטים:

מעל עשור של ניסיון בדיני משפחה
מעל 90 אחוז נצחונות בתיקים
רגישות לצד מומחיות
התמחות בתיקי גירושין וצוואות מורכבים
יחס חם ואישי לכל לקוח
הקפדה על דיסקרטיות מוחלטת

עוד בנושא

עורך דין מזונות
עורך דין מזונות

משרד עורכי דין מוביל לענייני גירושין ומזונות ילדים עם פתרונות יצירתיים שטובת הילד היא במעלה ראשונה. עורך דין דיני מזונות בתהליך של גירושין, דנים בסוגיות

קרא עוד »
עורך דין צוואות
עורך דין צוואות

משרד עורכי דין טל פרי מביא עימו ידע ובקיאות בניסוח צוואות, ניהול צווי ירושה, התנגדות לצוואות, וקיום צוואה. כמעט כולם מכירים את המונח צוואה, אך

קרא עוד »
דילוג לתוכן