03-635-9687

מומחיות משפטית בכל הנוגע לצוואות ולירושות

עורך דין לענייני צוואות וירושות עשוי לשמש כמנהל עיזבון. מי שממנה מנהל, זמני או קבוע, לעיזבון, הוא בית משפט לענייני משפחה, ומי שרשאי להגיש בקשה לכך הוא כל זכאי על-פי צוואה, יורש אשר מופיע בצו ירושה וגם כל אדם שמוגדר כבעל עניין באופן חלוקת העיזבון (למשל, נושים של המנוח או המנוחה). במשרד עורכי דין ונוטריון טל פרי ושות' ישנה מומחיות של ממש בכל הנוגע לצוואות ולירושות, לרבות ניהול עזבונות מורכבים.

באילו מקרים כדאי להפקיד ניהול עיזבון בידי עורך דין לענייני צוואות וירושות?

* קושי באיתור חלק מתוך היורשים – במקרה כזה אחד התפקידים המרכזיים של עורך הדין יהיה לאתר את אותם יורשים, על-מנת שאפשר יהיה להשלים את חלוקת הנכסים.

* נכסים רבים – לרבות מצבים שבהם לא ברור לחלוטין היקף העיזבון וייתכן שישנם נכסים שלא ידועים ליורשים או שאין להם את הכלים לברר באופן מדויק מהם. בפרט כדאי למנות מנהל עיזבון מקצועי כשיש נכסים גם בחו"ל או היתכנות לכך.

* חובות רבים – גם המצב ההפוך, שבו העיזבון כולל חובות כבדים, מצריך איש מקצוע שיטפל בכל החובות שצבר המנוח.

* יורשים קטינים / חסויים – כשאחד היורשים קטין, או אדם שמונה לו אפוטרופוס, מנהל העיזבון אחראי לדאוג לכך שזכויותיו לא ייפגעו.

* חילוקי דעות בין יורשים – סכסוכים שלא מאפשרים את מימוש העיזבון.

ניהול זמני או קבוע, בהתאם לנסיבות

בנוסף לכל המצבים הנ"ל ייתכנו מקרים נוספים שבהם כדאי למנות עורך דין לענייני צוואות וירושות כמנהל עיזבון. המינוי יכול להיות זמני או קבוע, בהתאם לסיבה שבגללה נדרש ניהול מקצועי, ויש גם מצבים שבהם ניתן לקבל סעד דחוף מבית המשפט. חשוב לציין שגם מנהל עיזבון זמני מוסמך לבצע מגוון רחב של פעולות ובהן ניהול הליכים משפטיים חיוניים, השכרת נכסים, שמירה על סכומי כסף גבוהים ועוד. עו"ד ונוטריון  טל פרי הוא איש מקצוע בעל ותק רב בתחום הירושות והצוואות. הוותק מתורגם לבקיאות, ומצטרפות אליה האמינות הגבוהה והרצינות המלאה שבה מתייחסים עו"ד פרי וצוות משרדו לכל נושא שבו הם מטפלים.

מומחיות משפטית בכל הנוגע לצוואות ולירושות

השאירו פרטים:

מעל עשור של ניסיון בדיני משפחה
מעל 90 אחוז נצחונות בתיקים
רגישות לצד מומחיות
התמחות בתיקי גירושין וצוואות מורכבים
יחס חם ואישי לכל לקוח
הקפדה על דיסקרטיות מוחלטת

עוד בנושא

עורך דין מזונות
עורך דין מזונות

משרד עורכי דין מוביל לענייני גירושין ומזונות ילדים עם פתרונות יצירתיים שטובת הילד היא במעלה ראשונה. עורך דין דיני מזונות בתהליך של גירושין, דנים בסוגיות

קרא עוד »
עורך דין צוואות
עורך דין צוואות

משרד עורכי דין טל פרי מביא עימו ידע ובקיאות בניסוח צוואות, ניהול צווי ירושה, התנגדות לצוואות, וקיום צוואה. כמעט כולם מכירים את המונח צוואה, אך

קרא עוד »
דילוג לתוכן