קביעת הכללים לפיהם יחולק העיזבון

עריכת צוואה בעזרת עורך דין, ובפרט כשמדובר על עורך דין מומחה לצוואות, מבטיחה לכם שקט נפשי. כשעין מקצועית בוחנת את ההנחיות לגבי חלוקת הרכוש לאחר המוות, ובעצם איש המקצוע מעורב בכתיבה וקביעת הכללים לפיהם יחולק העיזבון בין האנשים היקרים לכם, אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שרצונכם יתממש באופן מלא ומדויק. במשרד עורכי דין  ונוטריון טל פרי ושות' מעניקים את השירות יקר הערך במקצועיות וגם ברגישות רבה.

מה חשוב להכין לפני שמגיעים אל עורך דין מומחה לצוואות?

* רשימה מפורטת של כלל הנכסים – עורך דין מיומן כמובן יעזור לכם להבין מה ניתן לכלול בצוואה ומה לא (כספים שנמצאים בקרן פנסיה למשל לא מהווים חלק מהעיזבון), אבל כדאי עוד קודם לערוך רשימה מפורטת של הרכוש שצברתם לאורך החיים.

* רשימה מפורטת של כלל המוטבים – כלומר כל מי שתרצו שיקבל חלק מסוים מהעיזבון. גם לגבי המרכיב הזה בצוואה עורכי דין מיומנים מספקים הכוונה, כמובן על בסיס קשב מלא אליכם.

* הנחיות ספציפיות – יש הנחיות, כלומר תנאים מסוימים, שניתן לכלול בצוואה במסגרת חופש הפעולה של כל אדם ביחס לרכושו, גם לאחר המוות. במקביל יש הוראות שיוגדרו כ"לא מוסריות" או אפילו לא חוקיות, ועלולות להוביל לפסילת הצוואה. עורך דין שתחום המומחיות שלו הוא צוואות יעזור לכם כמובן להבין אילו הנחיות ניתן לכלול ומה אי אפשר לצוות.

קשב רגיש ודיוק מוחלט

כשעורכים את הצוואה בעזרת איש מקצוע מתאים, כלומר עורך דין מומחה לצוואות, התוצאה היא שקט נפשי מלא. ראשית, המסמך שנערך באופן מקצועי יעמוד כמובן בכל הכללים הקבועים בחוק הירושה, ולא ניתן יהיה לבטל אותו בתואנה כזו או אחרת. בהקשר זה חשוב להדגיש שגם פגם טכני או צורני עלול לגרום לפסילת צוואה, וחבל להסתכן. שנית, הצוואה תשקף במדויק את רצונכם, ובנוסף עורך דין מיומן יפנה את תשומת הלב שלכם לסוגיות שאולי לא חשבתם עליהן מראש ושעלולות למשל לגרום לסכסוך בין יורשים. במשרד עורכי דין ונוטריון טל פרי ושות' מספקים שירות רב ערך זה על בסיס קשב רגיש ומתוך מחויבות לניסוחים מדויקים מאוד.

קביעת הכללים לפיהם יחולק העיזבון

השאירו פרטים:

מעל עשור של ניסיון בדיני משפחה
מעל 90 אחוז נצחונות בתיקים
רגישות לצד מומחיות
התמחות בתיקי גירושין וצוואות מורכבים
יחס חם ואישי לכל לקוח
הקפדה על דיסקרטיות מוחלטת

עוד בנושא

עורך דין מזונות
עורך דין מזונות

משרד עורכי דין מוביל לענייני גירושין ומזונות ילדים עם פתרונות יצירתיים שטובת הילד היא במעלה ראשונה. עורך דין דיני מזונות בתהליך של גירושין, דנים בסוגיות

קרא עוד »
עורך דין צוואות
עורך דין צוואות

משרד עורכי דין טל פרי מביא עימו ידע ובקיאות בניסוח צוואות, ניהול צווי ירושה, התנגדות לצוואות, וקיום צוואה. כמעט כולם מכירים את המונח צוואה, אך

קרא עוד »
דילוג לתוכן