פרידה וגירושים – ההיבט המשפטי

לכל מי שרוצה להתגרש מומלץ לפנות, ובהקדם, לאיש מקצוע: עורך דין גירושין במרכז. הסיבה להמלצה היא שזוהי הדרך הבטוחה ביותר להיפרד מבלי לשלם מחיר יקר על הפרידה עקב חוסר בקיאות ומפני שלצד הצד השני כן ניצב עורך דין. הצורך לפנות בהקדם נובע מחשיבות האקטיביות בתהליך, ועל-מנת שכבר מהרגע הראשון כל פעולה תתבצע מתוך ראייה אסטרטגית רחבה. במשרד עורכי דין ונוטריון טל פרי ושות' מספקים מגוון רחב של שירותים משפטיים סביב הליכי גירושין, על בסיס תהליך עבודה יעיל ומותאם באופן מושלם אליכם.

תהליך העבודה של עורך דין גירושין במרכז

* הקשבה – השלב הראשון בתהליך גירושין שמתנהל בעזרת עורך דין מומחה בתחום הוא קשב. רק על בסיס קשב רגיש ומלא לאדם שפונה לעזרה, אפשר להבין מהם האינטרסים החשובים לו, (או לה, כמובן), מהם החששות, איפה אפשר להתגמש ואיפה לא, ועוד.

* מיפוי המטרות – בשלב השני עורך הדין ממפה את המטרות של התהליך, שבאופן טבעי נגזרות מהאינטרסים והרצונות של האדם. בשלב זה איש מקצוע בעל יושרה יפרט באוזני הגבר או האישה שפנו אליו מהן המטרות הריאליות, וגם מהן ההשלכות של חתירה לכל מטרה.

* אסטרטגיה – לאחר קביעת המטרות, עורך דין מומחה לגירושין במרכז מגבש אסטרטגיה מדויקת, כמובן בהתאמה מושלמת למאפיינים הספציפיים של התהליך.

* בחירת הכלים המשפטיים – על סמך האסטרטגיה ניתן לבחור באילו אמצעים משפטיים להשתמש, מול איזו ערכאה שיפוטית לנהל כל הליך (ובפרט בית משפט לענייני משפחה או בית דין רבני).

* יישום האסטרטגיה – בשלב זה עורך הדין משתמש בכל הכלים המשפטיים הרלוונטיים על-מנת להוביל לתוצאות הרצויות, וכמובן עושה זאת במיומנות ובנחישות.

הגעה לתוצאות הרצויות בזמן קצר ככל האפשר

ברוב המקרים אחת המטרות של עורך דין גירושין במרכז תהיה קיצור פרק הזמן עד להשלמת התהליך ככל האפשר. זהו כמובן גם אינטרס של כל מי שרוצה להתגרש: ככל שחותמים את הפרק הנוכחי בחיים מהר יותר, כך קל יותר להפנות את כל המשאבים הנחוצים לכתיבת פרק חדש. במשרד עורכי דין ונוטריון טל פרי ושות' פועלים בתחום הגירושין כבר למעלה מעשור וחצי , ובהתאם הצטבר במשרד ניסיון רחב היקף ורב ערך.

פרידה וגירושים – ההיבט המשפטי

השאירו פרטים:

מעל עשור של ניסיון בדיני משפחה
מעל 90 אחוז נצחונות בתיקים
רגישות לצד מומחיות
התמחות בתיקי גירושין וצוואות מורכבים
יחס חם ואישי לכל לקוח
הקפדה על דיסקרטיות מוחלטת

עוד בנושא

עורך דין מזונות
עורך דין מזונות

משרד עורכי דין מוביל לענייני גירושין ומזונות ילדים עם פתרונות יצירתיים שטובת הילד היא במעלה ראשונה. עורך דין דיני מזונות בתהליך של גירושין, דנים בסוגיות

קרא עוד »
עורך דין צוואות
עורך דין צוואות

משרד עורכי דין טל פרי מביא עימו ידע ובקיאות בניסוח צוואות, ניהול צווי ירושה, התנגדות לצוואות, וקיום צוואה. כמעט כולם מכירים את המונח צוואה, אך

קרא עוד »
דילוג לתוכן